Hm?...

Tycker ni att jag ska starta en till blogg?
Alltså, en som handlar om mig på riktigt, och det som händer?
Ni har ju märkt att jag lagt in flera inlägg som handlar rätt mycket om mig själv... (Och Mala 8DD)
Men jag vet inte... Jag vill helst inte lägga ut foton på mig själv.
Och det ska man väl göra om det är en blogg som handlar om en själv? Det är väl det som är hela pointen?
Det är ju okej med skor, hår osv, men inget mer.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra?
Vad är bäst?
Hundparken och irl blogg?
Njaa.. Jag är osäker.
Om jag gör en blogg som handlar om mig på riktigt, då blir det inte lika mycket skrivet i denna som jag har tänkt.
Förresten så måste jag gör en "header" då, känns det som.
Man kanske kan ha en header med mina djur, och dom djur jag känner?

Well, det här är en bild jag fotat irl:



Du får INTE, och jag upprepar INTE kopiera den här bilden.
Det där är en bild på min grannhund.
Ser jag denna bild på en annan sida kommer jag ta kontakt med personen och i värsta fall (om inte personen tar bort bilden) polisanmäla. Om du inte tror på att det här är min grannes hund, kan du alltid få se en film som jag har filmat ^-^

Varför skrev jag med en ful konstig text?

Just för att inte någon ska kopiera bilden! Visst kan man fixa och trixa i photoshop så det går bort, men tänk efter lite.
Tar man bilder som inte är ens eget, så sårar man den som tog bilden.
Jag skulle ta det väldigt hårt om jag såg denna bilden på en annan sida, med dessutom texten borta.
Eftersom jag gillar att fota, så fotar jag såklart mycket.
Jag kommer förstås inte lägga ut allt på bloggen, just för att jag är rädd för copycats!

Så var snäll att respektera copyright lagen, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0