Igårmorse

Igår så träffade jag Marimse och Angel~ :33

Lite pics:

Hihi

Jag tror vi ropade på Kate här... :]]

C;

Marimse å ja tog ett lerbad 8D

Goodey

"Fin usikt, vá?"



Åhåh, det var roligt att träffa Marimse, eftersom jag inte träffat henne på ett tag 8)

Well, nu ska jag göra sista rycket!

To do list:

1: Göra iordning gamla ritfilmer/samt andra filmer och lägga ut på YouTube
2: Teckna Cinneh
3: Teckna Kate
4: Göra ett videoinlägg
5: Vara med vännerna i parken
6: Doinka
7: Sortera bilder.

Fruktansvärt tråkigt att sortera bilder, ja.
Men nej, jag kommer inte göra något i någon speciell ordning...
Ska i alla fall försöka börja med punkt 1 i alla fall... o_o
 
Men well, nu ska jag äta, så vi hörs! 8D

/Kramar från Gåådäy :3

Kommentarer
Postat av: Fiskbulle!(Vem kan det vara, TURBANURBAN)

Du kan ju annars börja med 5 och sedan göra de andra ;)

2009-08-23 @ 14:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0