Jag och gräva = ...

Ja, ni kanske redan vet att jag inte är så bra på att gräva.
Men nu börjar jag förstå lite!
Asså, jag körde en jättesvår bana och KLARADE DEN!



TAAA-DAAH! :33

Varför detta eviga grävande?!

Det har kommit nya hattar i Shoppen vid husen.
Jag tror att de flesta kanske sett dem?..
Well, jag visar dem i alla fall.



Först har vi fina oljekatten.
(Para inte någon med denna hatten. Du blir nog superkladdig då!)



SEN HAR VI.. OMYÄH.. SÅP...BUUBBBLLOOOOOR!



Och så landar vi här, med denna fina fallskärm!

Jag vet, de är väldigt billiga.
Jag vet, de kommer sjunka i värde.
MEN! Köp inte hatten för att den är värd jättemycket.
Köp den för att du passar i den.
Det är mitt "motto."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0