*aehm*

Jag uppdaterade ingenting igår, och nästan inget i söndags.
Så nu mina kära voffsingar, så hade jag tänkt att lägga in lite bilder från de dagarna!

Vi börjar med söndag.

Jag mötte upp Dea och Karolia i parken. IT WAS FUN 8D (Jag har tagit ganska många bilder..)



"Vi ska daaansaa i nyyooon"



Din?... Din?..



Fy vilken.. Alltså. Jag blev riktigt tänd på den där lampan.

Efter en stund om White Choko till oss. Som man säger, ju fler, ju roligare 8D



Jag, Karolia och WhiteChoko är mintchoklad.
(Dea är en lila choklad, en såndär överrasknings choklad)



White typ.. åt på mig.

Jag var rädd att någon annan skulle börja äta på mig så..



...detta var sista utvägen :C



..gör jag ju inte!

Efter det här fick jag ta en break i några timmar. PJUUUH! Det tär på krafterna att nästan bli uppäten.

Men sen var jag igång igen. Eller rättare sagt Kate var det.



Jahaaaduu.. >:C ...Är det inte förbjudet med hundhandel? :C



...tydligen inte!



Jag fick åtminstone ge igen..



Eeehh, det blev lite mycket babbel. Don't you think? (Kanske för att Green joinade oss)



Grönis?.. Ska HAN säga?..



SYSKONKÄRLEK! 8D



...*stirrar ner på glassen i hörnet och ignorerar Kates fråga*



Nu går vi vidare till.. igår!




Kate kunde inte komma till hjärteön, så hon fick ta sin DK hund D:
(Vi lyssnade på vågorna, hehehehe.)
Och vad kan vi säga om den där bilden?
Gå aldrig nära en blå hund med kycklingar, som ser argsinta ut.

Vi avslutar inlägget här.
(Vi vill inte att folk ska få mardrömmar av argsinta kycklingar bara för att dem vill titta vidare på inlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0