Byte

Jag har nu bytt min röda high till en fjäril.
Jag har dock haft fjäril förut, men jag har saknat den så mycket! ;C




Nicigt va? :'D


Det hela började med att Hanna_ frågade om jag sökte Strikkel.
Då sa jag nej, eftersom jag inte gjorde det.
Men efter det sa hon något.
- Ååh, jag saknar min rosa high! sa hon.
- Jag saknar min fjäril... sa jag.
- Jag har en röd high.. men inte en rosa, avslutade jag.
- ...Men röd går lika bra! :D svarade hon.



Då beslutade vi oss för att byta.

Men till slut försvann hon. Bara rakt av.

Men som ni kanske anmärkte så står det en grej i text loggen, ovan..



Det blev ett stort lagg för henne.
...men hon kom tillbaka, som tur var!

Jag tror hon var lika glad som jag för bytet 8D
(Det märks nog på första bilden ovan, haha)


TIPS:

Ett tips till alla bytessugna hundar!
...att köpa det du tycker är snyggt.
...att inte bara köpa det, för att man kan få mycket KB för det.
...att man ska checka med en vän om man är osäker.



Tack för mej, ha en Goodig day! 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0