Födelsedags fest och Goodeys LekarLek



Och



(Festen och tävlingen är ihopslagen)


Hur gör jag Goodeys LekarLek?

Svar: Du följer ledtrådarna. Tillexempel, Goodey gömmer mig bland husen så blir ledtråden ungefär såhär:
"Hit skall du gå, om du ett boningshus vill få"
Självklart så kan hunden Goodey inte vara på flera ställen samtidigt, så jag tar mina extrahundar till hjälp. Vid startfältet så ger hunden Goodey dig första ledtråden. När Goodey har gett alla den första ledtråden, så springer Goodey för att gömma sig.
När du har hittat hunden som du ska hitta (tillexempel min extrahund Neina) får du den andra ledtråd av Neina, som leder till en annan hund.
Målet är alltså att hitta Goodey med hjälp av ledtrådarna.

Har du några frågor? Det är bara att kontakta mig! ([email protected])



Första pris:

Geisha hår



Dykarmask



Och Köttben (som man har i munnen)





Andra pris: pris:

Blå halloween mask



Och Rosa glass





Tredje pris:

Bowlerhatt



och Blå sombrero





- Som sagt, du är varmt välkommen! Kalla gärna dit dina vänner :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0