I morse

Som sagt så fungerade inte bloggen i morse, när jag för en gång skull...  Skulle göra ett långt inlägg.

WELL!





En gammal vän har börjat igen, vid namn Feztiz :'D
Jag fick inte så bra bilder, men ändå.
Det är alltid något!



Han var synnerligen förvånad över något ..
Är det min Good-het (HAHAHAHAHAH, tolka det som ni vill XD) han drogs till?
Eller var det kanske mitt Goodiga humör?
Jadu, det hoppas jag att han svarar på!



Jag gjorde inte, och har inte gjort  så mycket mer, men det kommer att komma fler inlägg!

...Om den sovande läckerbiten Goodey orkar gå ifrån kalaset som han är bjuden till. (Som är hemma hos honom, MEN ÄNDÅ!)



HÖRES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0