Igåreftermiddag

Igår träffade jag på Zandie!
Vi pratade lite, men när vi hade pratat klart på Håpe pratade vi på MSN istället.
Jag tog En bild på henne och mej 8D



Vad kan det tänkas vara?...
Kanske en... KORV? :D

När jag hade chattat klart på MSN, så begav jag mig till regnbågen.




Dit kom Faffy också, och vi hälsade glatt :'3

Efter vi hälsat och pratat lite med några andra, så hjälpte Faff mig med en musikvideo.
Han är supersnäll som ställer upp! :'D
Men jag glömmer ju ALDRIG att sätta på filmgrejen. Neeeejneeej.. Och jag stavar inte fel heller. Hur kan du tro något sånt?

Well, nu ska jag äta upp min frukost.
Snart ska jag faktiskt bege mig till den fruktansvärda skolan.
Pappa måste skjutsa mig tidigare för att han skulle åka iväg på någon grej...
Jag går lång dag idag, det gör inte saken bättre precis.
Och det som gör det värst är att jag ska gå ut på en utedag... I en LERIG skog.. Och repetera Allemansrätten.

Önska mig lycka till?..
HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0