OMG, hörde du?! Han dejtar h*n! SHIT! Är han ihop med någon? O:



Okej, det är många som har frågat sådanna här frågor nu.

Vem är du ihop med?
Vem dejtar du?
Vem gillar du?
ÄR du VERKLIGEN singel?

Nu klargör vi det här!

1: Jag är singel
2: Jag är öppen för förslag när det gäller dejtning
3: Jag gillar någon, men det håller jag för mig själv
4: Och ja, som sagt, jag är VERKLIGEN singel.

Jag blir lätt irriterad när jag måste svara på sånnahär frågor varje dag.
Ja, man har all rätt till att var nyfiken, och jag ska inte vara arg för det, därför klargör jag detta nu.

Well, nu vet ni!

/Goodey


Kommentarer
Postat av: Azteka den Ztekarn

Såklart han e singel! Det är bara att ta han flickor! Ähm, och pojkar! :D

2009-10-27 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0