Hejsan Bloggen!

Åh, har faktiskt saknat det här 8D
Att blogga, alltså.

Idag har jag inte gjort så mycket på hp, eftersom jag inte har varit inne så mycket.
EFTERSOM! Superstore har dampat loss, och jag har knappt kommit in.

Imorgon är det skola, och det är jag inte alls pigg på.
Jag har jätteont i öronen, och det ena örat har "lock".
Och jag är fortfarande jättesnorig...

Men idag har jag fixat och trixat lite med en vän-film.
Det är jättemycket kvar, men jag är nöjd med början.

Den där filmen med tävlingen som jag var med på (är ungefär 2 timmar, eller något) kommer jag behöva dela upp.

Det kommer därför ta ett bra tag innan den blir klar.
Fast jag har ju bara testversion på Sony Vegas, så jag får nog snabba på lite.




SNABBA PÅ, SA JAG! >:C



OBS: Det känns lite som om jag kommer stanna hemma imorgon. Jag kommer inte kunna vara med på gympan i vilket fall (inte för att jag är småförkyld, det är en annan grej.)
Men jag vet inte...
Det är tråkigt att bara vara hemma också.

Hmm... Vi får se.

//Gåådäy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0