Igår

Åhåh, igår var det mysigt! :D
Jättemånga hundar träffades, tog av sig sina hattar och gjorde hjärtan till ett foto.
Jag tog även några foton.



Vilken skräll det blev! :D Ha-Ha 8D



Yes, sir!



Åhå, ja.. Alla gjorde inte hjärtan, men många! Och tillslut så gjorde alla 8D
Men hörrni..
Jag stog på två hundar.
Kan ni hitta mej? C:



När det var slut sa Kate en fiiin replik C:




Hihihih <3



Vi gick till Fågelshoppen! 8D
Där mötte vi en hund, vid namn Minni-Anna C:



Åmg, vilken kraschlandare h*n gjorde! :O




Men tillslut så blev Kate och jag så trötta.. (Kate var ju redan trött, som ni ser)



...Så vi somnade C;




Nu ska jag rusa. Hejdå! 8D

/Kramisar från Good :33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0