Nejmen godmorgon!

Vilken härlig morgon, eller hur?
Idag är det visserligen Torsdag, dagen då jag går längst i skolan.
Skulle även ha haft gympa, men eftersom jag var hemma i Tisdags så blev det inte så. Fast det är inte det enda skälet. (Den tiden i månaden.)

Menmen, vad har jag gjort på Hundparken såhär dags då?
Jag har bara hunnit samla karma, jag hann inget mer eftersom det laggade så mycket.
Förresten så sörjer jag lite över att min Sony Vegas test har gått ut.
Det var ett ganska bra program, men njaa...
Jag ska inte köpa det, det vet jag redan.
Däremot Photoshop CS4 skulle jag vilja köpa, vi får se hur det blir med det!

Men vet ni vad? Jag hörde en fågel viska i mitt öra (Citronelle) att rymdskeppet ska landa om en månad!
Det är ju inte 100% säkert, men man kan alltid hoppas!

Nu bjuder jag på en härlig bild, en avslutning i inlägget!



//Kramar från Gåådäy 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0